Alle priser inkl. dansk moms
Vi har fast lav fragt, og på alle ordrer over kr. 399,- er der fri fragt! Vi leverer lige til døren eller til pakkeboks. Bemærk venligst at vi IKKE kan sørge for alternativ levering i eksempelvis en carport eller lignende medmindre du har en modtagerflex ordning med PostNord.
Hvordan kontakter du stroempekompagniet?
Det gør du ved at sende os en mail, da vi ikke har tlf. support. Men vi rimger dig gerne op, hvis du skriver dit tlf. nr i en mail til os.
Betalingsgebyr ved kort:
INGEN :-)
Vi acceptere følgende kort:
Dankort, Visa Electron, Visa og Mastercard
Købeloven er gældende ved ethvert køb indgået med strømpekompagniet.dk. Følgende udgør herunder vores handelsbetingelser.
Generelle oplysninger om virksomheden:
- Virksomhedens juridiske navn: Tekstilfabrikken ApS - Shopnavn: Strømpekompagniet.dk
- Adresse: Helge Nielsens Alle 6K, st. th.
- Postnummer: 8723 Løsning
- Virksomhedens kaldenavn: Strømpekompagniet
- Selskabsform: Anpartsselskab
- CVR nr: 40530622
- Officiel e-mail adresse: Info (a) stroempekompagniet.dk
- Officiel web-adresse: www.strømpekompagniet.dk
- Bank: Frøs Herred Sparekasse
- Bank konto: reg. 7685 - 0000184888
Persondatapolitik - GDPR:
Hvordan behandler Strømpekompagniet.dk dine persondata?
Strømpekompagniet er meget opmærksom på at forhindre ethvert misbrug af informationer og yde den bedst mulige service over for dig.
Det gør vi ved at have styr på vores/dine data og GDPR lovgivningen.
Strømpekompagniet giver ikke informationer fra 3 part til vores kunder.
Du vil altid kunne blive fjernet fra vores mail liste eller databaser, hvor vi opbevare dine data, hvis du har handlet hos os.
Du kan til enhver tid få oplyst, hvilke data vi har på dig, og du kan gøre indsigelser ift. persondataloven (GDPR). Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@stroempekompagniet.dk
Er du i tvivl om vores politik eller har spørgsmål til den, kan du skrive en mail til os.
Hvilke informationer indsamler strømpekompagniet:
For at handle med dig på vores webshop, har vi behov for navn, adresse, e-mail og evt. tlf.
Disse oplysninger har vi behov for, og derfor så registrerer og videregiver vi de personoplysninger, som er nødvendige for at vi kan levere og fakturere varen til dig.
Vi gemmer oplysningerne, for at kunne give dig den bedst mulige service i tilfælde af spørgsmål til en tidligere ordre eller lign.
Personoplysningerne registreres hos Tekstilfabrikken ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. Der registreres ingen personfølsomme oplysninger.
Data ansvarlig hos Strømpekompagniet er Tekstilfabrikken ApS
Information vedr. samtykke ifm. tilmelding af nyhedsbrev
Hvis du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev, har du givet samtykke til at det er Tekstilfabrikken ApS der må bruge dine data, og at vi må sende dig relevante nyheder, tilbud og information. er du ikke længere er interesseret i at modtage disse e-mails fra os, kan du til enhver tid afmelde dig og dermed trække dit samtykke tilbage. Dette kan du gøre via linket i bunden af vores nyhedsbreve eller ved at kontakte os via kontaktformularen eller pr mail.
Andet:
Aftaler på vores webside kan indgås på følgende sprog:
- Dansk
Alle priser på websiden angives inkl. moms samt alle afgifter, told m.m.
Betaling:
Der accepteres bankoverførsel, betalingskort, mobilepay og Paypal.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.
Betaler du via PayPal, er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs mere om betingelserne på PayPals hjemmeside.
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reservere på dit kort eller konto indtil:
1. Vi trækker beløbet når vi sender varen, eller
2. Pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.
Du kan læse mere om reglerne ved din kortudsteder.
Levering:
Alle varer sendes med BRING eller Post Nord og tilstræbes afsendt samme dag. Er varen ikke på lager, vil vi inden 2 dage fremsende en e-mail med information om leveringsdato. Er man som kunde ikke tilfreds med denne leveringstid bedes man venligst rette henvendelse uden ugrundet ophold.
Strømpekompagniet benytter følgende fragtfirma:
BRING
Pakkeshop: kr. 49,- (gratis ved køb over kr. 399,-)
PostNord
Pakkeshop: kr. 49,-
Hjemmelevering: kr. 59,-
Leveringstid:
- Som udgangspunkt 1-3 dage.
Fortrydelsesret:
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Det gør du ved at sende en mail til info@stroempekompagniet.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Det er muligt at købe en returlabel hos os til kr. 49,-. Det gør du ved at klikke her.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til:
Strømpekompagniet
Helge Nielsens Alle 6K, st. th.
8723 Løsning
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Det er muligt at købe en returlabel hos os til kr. 49,-. Det gør du ved at klikke her.
Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse. Dog mod forudgående aftale.
Ombytning:
Vi tilbyder ikke ombytning, men at du kan bruge din fortrydelsesret.
Op til jul, fra 1 november og indtil 24 december - giver vi 50 dages bytteret fra købsdato
Vi henviser til den gældende lovgivning her
Reklamation:
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Ved forbrugerkøb gives der efter Købelovens bestemmelser herom en reklamationsret på 24 måneder på alle varer (12 mdr. ved handelskøb). Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet der var til stede ved levering, men som først har manifesteret sig i indtil 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet, eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder efter, at du har opdaget fejlen, anses reklamationen altid for værende rettidig i forbruger køb. I handelskøb kræves straks en reklamation. Reklamationsret er ikke det samme som garanti, og det er ikke alle fejl der vil kun blive udbedret via reklamationsretten.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Er reklamationen berettiget, sender vi en returlabel, så du holdes omkostningsfri i forbindelse med returneringen. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Vi opfordrer til at du benytter vores returlabel, men er det ikke tilfældet, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger i forbrugerkøb, såfremt reklamationen er berettiget. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til os på følgende adresse:
Strømpekompagniet
Helge Nielsens Alle 6K, st. th.
8723 Løsning
Vi SKAL informeres pr. mail, inden vi kan tage varen retur.
Mail skal sendes til: info(A)stroempekompagniet.dk
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Hvis du handler som erhvervsdrivende, forbeholder vi os retten til at afhjælpe en evt. fejl med reparationer frem for at ombytte.
NB: Når du returnerer varen, bedes du venligst vedlægge en kort, præcis og fyldestgørende fejlbeskrivelse samt en kopi af din ordrebekræftelse. Husk at emballere denne forsvarligt.
Inden du sender varen til os, skal du kontakte os pr. mail, så vi kan sikre os, at du er bekendt med at du sender vare retur.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@stroempekompagniet. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Sådan handler du hos os
For at foretage et køb på strømpekompagniet.dk skal du igennem følgende trin:
- Find den eller de varer du ønsker, foretag evt. tilpasning og læg dem i indkøbsvognen. Du kan se indholdet af din indkøbskurv i øverste højre hjørne.
- Gå herefter til kassen.
- Indtast dine oplysninger.
- Vælg betalingskort
Tjek at alle oplysninger er korrekte, godkend vores handelsbetingelser og afslut købet.
Fortrydelsesformular, kan findes her: Fortrydelsesformular
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 30.10.2023